vineri, 9 noiembrie 2018

speech...less = o specie mai putzin...DECIT, conteaza, MMMNU, DE CE?...ar conta???


SPECH >>>”species”

Less

Ieream intr-o experientza ultra mega gica HARDCORE

adica de urcat pina la refugiul de linga VF Gugu in 6 ore de la Barajul Gura Apei, din Gura Zlata Muntii RE TE ZA T

O fo atit de hard core ca am crezut la un moment dat ca imi dau duhul... fara pauza.

pe scurt: la10 am ajuns am montat bitzele si bagaje pina la 11

am plecat la 6.00 din Timisoara ca sa .. ajungem pina la 17SUS

1+1/2 h cu bitza mars...15 km aprox. Cam 30 min pau...La sau pau ZA... :-) si alte tralala la cu poze...faine care o sa le pun in ...omega andromeda fb mai tirziu

apoi la pas inca o ora pe drept pe linga riu

am vazut niste faze acolo si niste lecrtii spirituale ... de moralitae si altruism prostesc de te doare mintea...si sufletul; mai ales,

apoi inca 3h30 min marsh fortzat in pantta de mult peste 45 grd... cu vreo 20+ kg in spate, cind nu am antrenament si cintaqresc 64 de kg la 1.84 m

maxim doua pauze am facut ca sa nu ramin prea SINGUR si mult prea in urma pe un traseu nemarcat mai bine zis, adica e marcat cu ROZ [ ca Gemenii, Fecioara si Mercur=Viteza = Precipitare= Ginduri circa... repezeala si atit.

atit si la 4.44 pm eram la refugiu...unde am gasit altz doi baietz dde 3aba. atit si a doua zi pe Gugu la prop[riu si inapoi

io am zis in sinea mea... un aforism de la Rvs Sorin cetire

Da unde ne grabim...""??? si mi.am propus sa nu alerg iar la deal asa ca am stat cu doi corbi si am facut poze si apoi am testat aparatul telefonic cum faace el Live Stream ...pentru caera intermitent 4G+... si a mers.

Initial am crezut ca fac numai o poza panoramica, si am si facut-o, dar...a durat numai un minut... slabutz... si am vrut sa comentez putin pe marginea peisage.lor...

si cred ca am intret in ceva ...spatiu inter...GALACTIC ca m.a pocnit Logo Reea nu dia...reea.

si rezultatul il vezi si tu.

Peisagele se vad marfa cind nu miscam repede camera si cind o miscam, aproape ca si sunetul ''se ia'' la procesoare...

totusi merita auzit pina la ultimul...detali ca pe mine m-a uns la pipota cit de clar am putut sa fiu in fraze scurte si sarind mereu de la un subiect la altul, cu paranteze rotunde, patrate, acolade si altzi radicali ne.liberi.

Daca dai o nota la nenea... sa tii ca esti un Curajos si zic ce pe acum un Multzam Fain.

La intoarcere iar a fo totul in hurry ca a venit trupa de 4 plus D'Artagnian , ''al cincilea element'', adica Je InSUSi..

Si iar am facut 3 ore inapoi de la 14 pina la 17+ si inca o ora de mers pe noapte ..cu bitza rupt in spate de rucsacul care s-a umplut singur cu inutilitati, adica mincare in plus fo 3 kg unde conteaza fiecare gram cind urci asa amboulea, sau an,...tauralea

Daqta Aviatoare o sa stiu sa imi pun juma de cafea si jjuma de mar si gata ,

si apa si prefer sa fiu flamind decit sa car pentru matz

Apropo cind ma intorceam ma gindeam la ''salbaticiuni'' mici si mari... dar asa cu emotie...

si am zis ia sa ii dam noi bice la bitza poate scoatem 1h 10 min...

mai mai ca ma credeam in stare desi eram taat rupt de spate .. totusi piciroarele erau in forma maxima... mergeau de parca mincasm ceva spirt medicinal... :-)

si cum ma gindeam io la animale am simtit frica in stare, mica,.... asa de forma...

si nu groaza ca... ma gindeam ca animale sint inteligente cu 100 de etaje mai sus decit oamenii , mai senzitive si stiu ca io le iubesc...

dar totush, oamenii... sint teroarea sau groaza tuturor vietuitoarelor si vegetale si animale mai ales, au creat niste ferme mai ceva ca la auschvitz si orice lagar posibil imaginat vreodata pentru... semenii nostri din lumea animala... si ucid cu o ferocitate sadica orice... capodopera a creatiei , mai ceva ca in filmul Avatar care prezinta situatia ca un fel de Pepsi.

pai omul ucide zeci de ii de animale o singura ..persoana ...cica... civil????izata...asa ca pe seminteze scuipate, pentru ...

placerea lui gustativa si justificari medicale proteice, false ca si biblia si toate albe ca zapadele.

pai... gindeam io asa ca ar merita ca animalele sa ne exttermine de pe fatza planetei,.

io ca mnezo in interiorul meu as inchide instant ochii fara sa ma bag , cum nu m-am bagat nici in Africa cind erau luati sclavi oamenii aia minunati nici in americi cind erau exterminati altii... am tacut ...asa karmic... nu cum e in relatarile istorice.

si cind o sa vrea animalele sa aiba initiativa fiind in pielea lui mnezo nepersoana sau universul sau viatza insasi , ca oricine altcineva...

sincer o sa inchid ochii si chiar pe acest corp fizic drag mine care ma sculta 1000 de procente... l-as lasa fara fir de rezistentza prada animelelor pentru ca si io am mincat crima la gratar pina la 18 ani... si imi meritkarma cu virf si indesat. clar si nu pledez nevinovat... in fata instantei cosmice... suta la suta ma declar vinovat... fara drept de apel pentru mincatul de animale de pina la 18+... asta este... mia.am dat singur mu...e

si ma gindeam ca Eivva sau Existentza sau planeta desi este vie si inteligenta este mereu neutra te lasa sa o prazi si ziua si noapte a si te hraneste cu Lumina, Apa Aer, si de-ale gurii mocca , degeaba, f=gratis, pleasca, pomana, pe nimica toata de munca ..de juma de ora in fiecae zi pentru un hectar...

deci fiinttza MAMA... e doar trista pentru bastarzii ei care nu vor sa isi recunoasca nici Tatal SUBTILUL din interiorul lor care neaga cu desavirsire ca EXISTA totusi si ca le Cauzeaza toate influentele si sincronicitatile si mai ales Asincronicitatile si A...Simetria vietii lor din acest Joc sau Vis numit planul fizic...

pacat mare pacat, nici pe MAMA Tzera, Terra, Geea, Pamint nu o recunosc o ...despuiat.o toata ca pe ultima ...tirista, si ea este fix trista... tacuta si nu vrea sa iti faca nimic decit ... si plingind iti scriu , in hohote... vrea doar sa te joci frumos... p[en tru ca nu te uraste deloc si nu te judeca... fix deloc deloc deloc...

Plingind iti spun intoarccete.,AZI acum la netura si pupo bai frate si soro... ca iti da mocca tot ce ai nevoie, nu-ti mai bate cucu de ea, sau nici nu0ti tiri pasarica si dolarii de fatza ei...

Azi mai este timp... si ea este vie si ZIUA SI NOAPTEA care numai tu nu vezi noapte, animalele toate VAD de 1000 de ori mai bine ca orbirea spirituala care ai obtinut-o ca boala a sufletului care sufelt este SUPRAEUL TAU si al MEU, adica este o singura MINTE UNIVERSALA si o singura INIMA SI IUBIRE UNIVERSLA, in miliarde de corpuri nenumarabile ca frunzele si iarba si nisipul marii si deserturilor... toate sint vii si mineralele care te pot ajuta sa fii mai disciplinat si concen trat daca si numai daca le trezesti [ te provoc sa incerci... si ai sa vezi ca devii mai atent cint tii o banala piatra in mine cind o iubesti si cind ii pui APA la SOARE si bei apa ala iti limpezeste mintitle de nu iti vine a crede ca asa ceva e posibil , doar daca o venerezi si o iubesti din toata inima si fiintza ta cu energie cu proiectii cu VIATA care ete in tine si te iubeste viatza sata ca tu esti fix mnezo fix el...chiar daca te crezi dracul insasi ca asa te-a invatat mostenitorii pamintului dinaintea ta si invatzatorii lor, cei care recita alba ca sapada in beserica

Iubeste simplu si vei fi iubit simplu...

mi.am zis ca sa mai tac din gura dar nu mai pot... mi se sparge inima in mine cind vad ce nenorocire i se intimpla planetei,.. si zau ca o sa ma fac ca nu stiu nimic cind o sa vine... animalele sa va intebe de ce faceti asta, cind copacii o sa va dea cele mai cuplite stari psihice pentru ca POT face asta in secunde, cind aerul poate singur deveni total toxic, pentru ca isi poate regla clustelre moleculare,, fiint inteligenta insasi fiint suprotul de curgere a informatiei ca si apa ... si se poate transorma in ceva toxic numai cu tinta ... spre persoane specifice probabil dar poate... toti... la grabana ca sa invatam iar ca civilizatiile anterioare o lecti esimple

TOTI PENTRU UNUL SI UNUL IN TOTI, PENTRU TOTI, sau cum spunea Ghandi...De fiecare depindem toti si de toti depindem fiecare. care o consider capodopera simplificata a expresiei IUBIRII... intre opameni sau a PRIETENIEI... vorbele lui AKRIU sau ale celor din Spatiu UREDA sau Spatiul AL.UNA vare ii numim noi extraterestri si ingeri dar se auto intutuleaza PRIETENI si atit sisimti in preajma lor o Iubire de lesini de placere...fara sa faca nimci decit o atitudine de ti se ia sa te mai intorci aici iar si iar si iar si iar si iar pina inca o mie de ani si incarnari... DEGEABA...

pacat mare pacat, sad very sad ONLY sad and futile ori useles Sorrow... For what..for few demential people,

citiva oemeni fizati pe trecut, mosteniri si arnore ginecologic,,,si tipografii de ...fise si jetoane de cazino... au devenit INTELIGENTZE ARTIFICIALE... sub nume de Adminstratorii Jocului sau Visului social , facut si mistificat otal la vrajeala zi de si prin sistemele mass media...

rusine si mare tristete se vede aici pe planeta asta minunata, paradis curat cind o iubesti si nu e mare brinza sau scofala ca iti da tataie si mamaie tot ce vrei tu... mocca de tot

HAI PA




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu